Måndag den 29 Mars!

Tänk att jag har klarat den här dagen! Fick besök av en kompis från universitetet och hon hade ju så klart med sig muffins. Men jag tog ett äpple ist. :) Kände mig så stolt. Till middag vart de fisk och rårivna rotfrukter och kokta grönsaker. :) Sen gick jag en sväng med Astrid i vagnen på stan- gick i snabbt tempo när vi kunde. Uppe i 18566 steg idag. :) Så jag känner mig nöjd!

Hoppas på en lika bra dag imorgon! :) Gabbe är på dagis så om någon vill hänga på en härlig promenad efter lunch så blir jag jätte glad!

Kramizar!

Kommentarer
Postat av: Therese Fridh

Vad duktig du var när du inte åt av muffins utan höll dig till äpple istället. När jag lyckas göra samma sak så känner jag mig stolt över mig själv. Det tycker jag att du ska vara=)

Kram

2010-04-02 @ 16:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0