Lugna söndag

Efter en tuff natt då våran sess vaknade till ett par gånger fick de bli en sen frukost där hela familjen var på dåligt humör. Tänk va mycket brist på sömn och mat kan göra med människor.
Efter frulle tog vi tag i lite städning och dammsugning, vilket verkligen var välbehövligt här hemma. Sen rullade det på med lunch och besök av svärföräldrarna följt av fika, iväg med Gabbe till dansen hem och käka igen och sen mera fika och sen lite spel och sen nu sitter man här.

Astrid har fått lite feber under kvällen - hon har inte riktigt varit sig själv så vi tog tempen låg på 37.6 . Inte högt men nog för att hon ska bli påverkad. Så jag fick lägga mig med henne i våran säng förut och försöka och få henne och somna. Vi låg och tittade på varandra. De små ögonen som förlitar sig på en annan människa - som är helt beroende av att någon finns där för dom och tar hand om dom. Till slut somnade hon till och även jag en liten stund.

Imorgon börjar en ny vecka med nya utmaning och nya tag. Det som står på schemat är utvecklings samtal med sonen, föräldrarmöten, läkarbesök på BVC samt en del träning för min del. Jag måste även ta tag i mitt lilla skolprojekt som jag MÅSTE bara bli klar med. Att de ska vara så svårt att prioritera saker som är viktiga när de finns så mycket annat roligt att göra.....*hummm*

Nej nu är de lite veckoplanering här med sambon och Wipe out...

Over and out från en trött MammaJensen

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!

2011-07-11 @ 07:08:44
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0