Good Morning!

Inatt drömde jag att jag fyllde år och det fanns två super goda tårtor! Mumma! Sen vaknade jag upp och kände glädjen för att ställa mig på vågen. Gick på toa först så jag skulle bli av med den vikten först...urin måste väl väga? ;) Sen tog jag fram den och ställde mig....hela 80.4 stog de...:D Jag som trodde de skulle visa 82 så de var väldigt bra!

Sen vart det dax att fixa frukost till familjen och mig själv. Jag fick i mig en tallrik med havregrynsgröt toppat med hallon samt ett kokt ägg. Ett glas H2O och en kopp thé. Nu är de dax att klä på barnen och gå en sväng runt barnens ö medan sambon är iväg och badar.

Tittar ut på en klarblåa himlen och känner att de här kommer att gå hur bra som helst. :)

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: angelica

BRA carro...



jag har cyklat på min motions cykel och så går ja ju 16km om dagen till dagis 3 dagar i veckan!

har minskat 10 cm i midjan redan på typ en månad utan socker, kolhydrater mm

äter typ GI....



kram

2010-03-12 @ 10:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0