Det var ett bra tag sen! :)

Tänkte att det kanske är dax att skriva lite här igen. :) Var som sagt ett bra tag sen!

Vad har hänt i mitt liv då?? hmmm - massvis av saker. :) Båda bra, dåliga, roliga, sorgliga, irriterande och glädjande saker.

Det som jag har framför mig just nu som tynger mig är nog ett hemskt arbete till skolan som jag fortfarande inte är klar med än. Hur de nu kunde gå till - men så var det när man var gravid och hade praktik och var helt slut....jag la arbetet på hyllan och har nu plockat fram den ett år senare...tror ni man minns mycket av litteraturen? Svaret är NEJ...så nu har man den som ska vara klar tills på måndag senast...men sen ska jag njuta av sommarlov tillsammans med mina älsklade barn! Gud va vi ska hitta på en massa bus! :)

Nu blir det en dusch och sen sängen. Gabbe Fabbe ska till sin pappa imorgon och vara där över helgen - kan ju passa bra när jag ska läsa och skriva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0