Ny vecka och nya tag!

Nej jag tycker inte det händer något - men o.a.s. så kanske de inte är så himla konstigt. Det är ju så gott med mat och godsaker....jag har fastnat för Kanel knäcke....så super gott! Sen idag gjorde älsklingen en super go paj....så gött! Men jag vet hur jag funkar. Det funkar inte att bara "jobba" med det här själv. Jag behöver ha ett socialt stöd - vilket jag tyvärr inte få av min älskling. Han gillar ju oxå goda saker. :D Jag tror nog jag får gå iväg till VV när jag kommer hem från usa ( åker 7 April) och ta tag i detta så jag kan få bada med mina barn i sommar. :)
Även om de nu kostar nästan 400 kr i månaden så känner jag att jag behöver det för att få en kick. Jag måste. De räcker inte bara med min stegräknare och träna lite då och då och försöka tänka på vad jag äter. Nu måste jag ta på mig hårdhandskarna och sluta dada med mig själv. Enough is enough! *lol* Men jag vill ju komma i min jeans.
Så jag ska byta min vägnings dag till måndagar - sen hittade jag en super bra sida via mitt gym - där man kan skriva in sin vikt och all motion man genomför. :)

Men iaf...imorgon är det bra - nu MÅSTE jag ta tag i det här. Det blir en lugn fm med barnen och sen hoppas jag på att kunna gå iväg och träna lite om inget annat gå en riktig powerwork på em. Så tråkigt nu med alla våldtäkter i den här staden - man vågar ju knappt gå ut längre. *burr*

Nu ska jag lägga och läsa en bra bok som jag har börjat på.

Om ni skulle vilja hänga på en powerwork imorgon så hör av er!

Kram

Kommentarer
Postat av: Karin

Ta det lugnt Caroline "Rom byggdes inte på en dag". Du har familj och hinner kanske inte med dig själv som du skulle vilja men det är helt förståeligt. Klokt det här med stöd, att vara i en grupp som strävar mot samma mål gör allt mycket roligare.

"Keep on walking" kram Karin

2010-03-29 @ 13:45:35
URL: http://karin-newlifestyle.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0