Fredags kväll och snart Lets dance

All energi som jag hade igår kväll och imorse försvann....men de är kanske inte så konstigt.

Jag och barnen gick till barnens ö och gick 2 hela varv, sen hem och fixa lunch till familjen. Jag åt soppa och resten åt korv m. bröd. Sen tog jag med mig barnen och gick iväg och tränade Afrodans på Njoy och sen hem igen. Men jag kan säga att de kändes att träna efter att man har haft gips på armen. Fick en plast skena som jag ska ha i ett par månader, hoppas att de iaf kan bli bättre snart.

Sen har vi städat här hemma. Jag har talat om för min son att han får jobba ihop för att få sin veckopeng som ligger på 20 kr. Så han har varit super dukig här hemma idag så nu får han köpa lördagsgodis imorgon eller om man vill spara dom.

Sen tog jag en dusch och sambon fixade tacos till middag. Så himla gott! Tog matýoghurt och pressade i vitlök. Mumma säger jag bara.

Nu sover båda barnen i sina rum och även sambon har somnat fast han sover i soffan. xD

Imorgon ska jag ha en liten studiedag här hemma så jag har sparkat ut resten av familjen eller om jag kanske ska gå iväg till ett fik och säga mig och läsa lite. Våran bil har blivit lite sjuk så vi måste fixa den först innan vi ger oss iväg på några längre turer...annars hade N och barnen tänkt åka till farmor och farfar.

Jag börjar få lite resfeber tror jag. Skulle vilja titta på en annan vagn, tror inte jag vill dra med mig våran. Kanske ska ta en titt på blocket och se om vi hittar en lite mindre smidigare vagn som man inte är lika rädd om. Vill gärna ha en liten smidig vagn där lillsessan är vänd mot mig.

Kul att så många ville ha min blogg. Riktigt skoj - jag hoppas att jag kan stå för vad jag säger och skriva. Men jag tror att jag kommer att göra det, för inte orkar sambon lyssna på mig jämnt. =) Ska lägga in lite bilder, har dock ingen energi just nu.

Nu lite fejan och farmen och sen blir det Lets dance!





Kommentarer
Postat av: Linda

Vilken mysig blogg du har gumman!!

2010-03-13 @ 00:44:52
URL: http://mojikanan.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Skitsnygg sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-20 @ 04:53:21
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0