Tjejkväll med stort T! :)

Det har gått ett par dagar sen jag hade tid att skriva. Helgen har gått i ett känns det som. Minns knappt allt som har hänt. :)

Fredagen bjöd på hemma mys på förmiddagen med familjen, sen tog jag och barnen bussen för sonen skulle till sin pappa över helgen. Astrid och jag promenerade sen hem - tog drygt en timme i dugg regnet - men det var helt underbart. Jag bara gick och log, snön är ju nästan borta och man kan gå i raskt tempo. Underbart skönt. Sen mötte vi upp Linda A på stan och gick till gröna skylten. :) Inhandlade lite till lördagens äventyr. Sen gick vi hem och käkade lite och hade lite soffhäng. Sen kom Niklas hem och vi drack lite champange och bara hade lite mys. Mycket trevlig fredag. :) Det var även vägning i fredags...inte så bra som jag hade hoppats på men det gick iaf inte plus så det var ju åt rätt håll. :) Längtar till handen har blivit bättre så man kan få tillbaka all sin energi och kraft som vanligt utan att ha en handskena som bromsar för en.

Lördagen var det upp och hoppa sen iväg till brorsans jobb och iväg på fotboll i degefors. :) Årliga traditioner vi har skapat. Men tyvärr gick det inte så bra - vilka idioter det kan finnas på fotbollsplan säger jag bara. Alla ska bråka och tjafsa. Att de ska vara så svårt att bara spela lite boll och ha kul ist.
Sen hem och greja lite - det fick bli pizza till middag - och de var så himla gott. Det var något jag hade längtat efter hur länge som helst.
Sen gick jag iväg till Angelica som hade gjort super fint med goda snacks. Vi drack vin och hade en riktig tjejkväll med en massa snack. :) Vi drog sen till Ritz. De var ett super kul ställe, träffa en massa roligt folk och även en kär gammal vän. Riktigt skoj var det. Kvällen var allt man kunde önska sig och lite till. :) 

Idag har det varit super lugnt - jag har unnat mig en lugn och skön dag - jag har knappt gjort något här hemma och tänk att jag kunde sätta på en film och sitta i soffan och bara vara...mitt på dagen! :)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0