This is my life....

Precis tittat på schlager finalen och jag är riktigt nöjd! Har hejat på Anna sen jag fick höra låten första gången. De känns verkligen som hon sjunger med sitt hjärta. Grattis Anna!

Idag tog vi en härlig sovmorgon - vi satt och åt frukost kl 9 ist för kl 7 som de brukar vara. Sen fick vi besök av min underbara vän och hennes söta bonusdotter. Käkade lunch tillsammans och barnen lekte. Sen gick jag och familjen ut i det härliga vädret. Så skönt att se asfalt igen och se att de är torrt på några ställen. Kände solen mot kinderna och det var helt underbart! Längtar som bara den till våren - sitta i en park och bara njuta av alla barn som springer omkring och leker.

Ser verkligen fram emot alla sköna promenader man kan snart ta med vagnen, har faktiskt kommit på att vi har jätte fina områden här i Örebro. Gabriel ska vara ledig från dagis juni-aug så vi har lite att utforska i sommar.

Jag måste bara säga att de är otroligt hur många som har blivit så intresserad av min lilla blogg - hela 78 visningar har jag haft!!! Bara idag oxå. :) 43 unika besökare...inte illa de om jag själv får säga.

Imorgon kommer svärföräldrarna hit och Gabbe ska på sin dans. Jag måste även försöka ta tag i min text och få klart en liten uppgift som jag inte har gjort än till skolan....skulle vara inne....för typ ett år sen....mycket dåligt stil av mig. Att de ska vara så svårt att få ihop hela 5 sidor text....men de är ett måste om jag tänker läsa till hösten vilket de är. Tänk att jag har en termin kvar - sen är jag lärare....helt otroligt. Träffade en tjej som jag möte första dagen på uni, vi hämnade i samma försem. grupp och har haft kontkat lite då och då. Hon är nu klar gym. lärare i samhäll. Undrar vart man kommer att få sitt första jobb. Spännande är de iaf att få möta alla energiska barn som är ivriga på att lära sig och barn som är så underbart ärliga och så oskyldiga.

Nej nu ska en nyduschad mamma gå och lägga sig - med en text i två händer och läsa.

Ha det bra gott folk!




 


Kommentarer
Postat av: Selma

Kul sida! Hur länge har du haft din sida?

2011-07-13 @ 00:55:57
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0