En lite presentation kanske är dax

MammaJensen är då en energisk tjej av årsmodell 83. Två underbara barn har jag haft turen att få. Gabriel som är 5 år (050226) och Astrid 6 månader på tisdag (090916). Känner att två barn är perfekt och tror att jag vill stanna där, fast många i omgivningen tror annat. En C-uppsats kvar tills jag blir lärare mot de tidigare åren. Längtar riktigt mycket efter detta.

Att resa är något jag älskar och kommer aldrig att sluta med nästa resa är inbokad 7 April - 30 April då vi åker till NYC! Ska bli mysigt att åka "hem" och visa familjen vart jag har växt upp.

Familjen och vänner betyder mycket. Har många nära och kära underbara vänner som ställer upp och finns där i vått och torrt. Träning är något jag alltid har pysslat med, tänk att jag har ett litet SM guld i dans som ligger nere i en låda. Dansen kommer alltid att vara en stor passion i mitt liv.

Jag har flyttat mer än jag har fingrar kvar på handen inte bara här i sverige utan även danmark och usa. Jag är då en stolt halvdansk pige.

Men andra hälft är enligt mig en riktigt pudding, fotbollstokig Katrineholmare.

Nu är de dax att gå och sova lite...försöket få fram en bild på oss men lyckats inte riktigt...datorn vill inte som jag vill. Imorgon kanske den har en bättre dag.

Sov gott alla nyfikna själar. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0